פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גובים כספים מבלי לתת שירות - יש להם שמיעה סלקטיבית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים פניתי לאינטרנט זהב לקבל הצעה לגלישה. בשיחה נציג המכירות אמר לי "שבדיוק יש לנו מבצע". אמרתי שאני צריכה לבדוק עם החברה שאיתה אני בהתקשרות ואודיע מה המשך. לכשחזרו אלי מאינטרנט זהב הודעתי שיש לי עוד חודשיים התחייבות בחברה השניה והם הציעו לי: ניתן לך חודשיים חינם (אותה תקופה בה את גולשת מהחברה השניה), ועל מנת שתהיני מהמבצע העכשווי את צריכה לתת לנו את כרטיס האשראי שלך. אנחנו נחייב רק לאחר שתתקשרי לתמיכה טכנית לקבל שם משתמש וסיסמא. השתכנעתי ונתתי את כרטיס האשראי.
אני מעולם לא פניתי לתמיכה הטכנית ולא קיבלתי שם משתמש ולא סיסמא. ומכיוון שלא פניתי אליהם הייתי בטוחה שלא מחייבים אותי בכרטיס האשראי.
להפתעתי הרבה גיליתי שאני מחוייבת כבר 3 חודשים ב- 29 ש"ח לחודש. חשבתי שטעות והתקשרתי לברר. ומאותו הרגע התחיל "סיפור אהבה", שעות על גבי שעות אני מנסה להשיג אותם בטלפון, שולחת אימיילים, פקסים ותמיד חוזרים אלי נציגי שירות "בכירים" שאין בידיהם אפשרות לפתור לי את הבעיה.
כל הזמן חוזרים על אותם דברים: "התחייבת, ואין אפשרות לבטל את ההתחייבות!" כשהסברתי להם שאני לא גולשת דרכם, כי אין באפשרותי לעשות כן, הם הסכימו אך מייד גם רצו לתת לי במקום שם משתמש וסימסא. לאחר כמה וכמה שיחות שלא קיבלתי תשובות הציעו לי שבמקום 29 ש"ח בחודש אשלם רק 25 ש"ח ובמקום עוד 8 חדשים אשלם רק עוד 6 חודשים. וכשנציג השירות הציע לי את זה הוא גם דאג להגיד "בסוף עוד תגידי לי תודה" תודה על מה??? על כסף שאני משלמת ללא תמורה? אני רוצה להתנתק ולא מצליחה. אני לא משתמשת בשירותים שלהם ולא רוצה לשלם כסף לחינם!!! נכון שזה כסף קטן, אבל ההשפלה, היחס, וההתנשאות שלהם מגעילה ולא מגיע להם אפילו לא אגורה אחת!!!!
עלבון, כספי ו סוג הנזק :
הייתי מאוד רוצה לקבל את מה ששילמתי חזרה ושיפסיקו לחייב אותי סתם. פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
עם מסירת הפרטים הפיננסים המלאים ע"י גב' צור נפתח לה מינוי בחברתנו תוך שמירת המבצע אליו ביקשה להתחבר. בשל הזמן הרב שעבר ובהתאם למכתב ההתחברות שנשלח למענה נכנס מסלולה להתחייבות כמקובל מבלי שחברתנו קיבלה את התנגדותה של גב' צור אלא רק לאחר 5 חודשים.
בשיחה שנערכה עם גב' צור הוסברו הדברים והושגה הבנה בעניין.
אנו שמחים כי העניין נסגר לשביעות רצונה המלא של גב' צור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה