פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שרות שלא קבילתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לבדוק עלות התחברות לקוי זהב 015 נציג השרות ביקש את מס' כרטיס
האשראי לצורך חיוב של עסקה ל6 חודשים , לאחר שהגיע נציג של "הוט" לצורך
התקנת ספק התברר שהמחשב אינו מתאים להתקנת אינטרנט (ישן מאוד).
שאלתי את נציג חברת הוט האם אני יחויב בעסקה? הוא הסביר לי שלא היות ואני
לא מחוברת .
ב-2/0807 קיבלתי פירוט ניכויים של ויזה, ובו אני רואה שחוייבתי בתשלום 1
התקשרתי לבדוק מדוע? טענו שלא הודעתי להם על כך שאני לא מחוברת תוך 14 יום. למרות שהסברתי שלא ידעתי שאתם לא יודעים שאני לא מחוברת וביקשתי
שיבדקו שאין לי מחשב, הם בשלהם רוצים לחייב אותי על שרות שאני לא מקבלת
בגלל שלא הודעתי להם בזמן, אני רואה זאת כניצול תמימותי וחוסר הידע שלי
מבקשת התערבותכם לביטול העיסקה ולא לחייב אותי.

בתודה מראש
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה ולא לחייב ב6 חודשים נוספים על מחשב שאין ברשותי פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
כידוע במידה ולקוח מעוניין לנתק את מינויו באינטרנט עליו לפנות לחברת התשתית ובנוסף לחברת הספק (כל חברה בנפרד), במקרה זה לא נעשתה פניה לחברתנו ולפיכך נשאר מינויה של גב' שמואל פעיל, בשל הזמן שעבר ההתחייבות של גב' שמואל למסלול נכנסה לתוקף כמקובל.
בשיחה שנערכה עם גב' שמואל הוסבר העניין.
אנו שמחים כי העניין נסגר לשביעות רצונה המלא של גב' שמואל.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה