פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 015 שלא לצורך ופיצוי חלקי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה לערך התקשרתי ל015 וביקשתי לקבל שיחות מוזלות לארגנטינה
בדיעבד הסתבר לי שקיבלתי ב"מתנה" אינטרנט לחודשיים שבהם לא השתמשתי כלל
ולאחר מכן חויבתי בכ-50 שקלים במשך שנה כשלא היה שימוש כלל באינטרנט
לאחר דין ודברים עם 015 ולאור המיזוג עם 012 קיבלתי זיכוי מ012 של 5 חודשים
מתשלום של חמישים שקלים כל חודש.
האם החברה אינה מחויבת להחזיר לי את הכסף במלואו(זאת פעם שניה שנגבה ממני סכום במשך כמעט שנה בלי שהשתמשתי בו)?
כספי סוג הנזק :
פיצוי מלא פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
ראשית אשיב לשאלתו של מר רוזיליו, כלקוח המשלם באמצעות כרטיס אשראי, ובמסגרת ההסכם שלו עם חברת האשראי, באחריות בעל כרטיס האשראי לבדוק את הפירוט החודשי של כרטיס האשראי שברשותו ולפנות אל חברת האשראי שלו או לחברתנו בתוך פרק הזמן הנקבע על ידי חברת האשראי (לרוב 30-45 יום), במידה ויש לו השגות כלשהן לגבי החיובים, היות ומר רוזיליו לא פנה לחברתנו תוך פרק זמן זה אין חברתנו "חייבת להחזיר לו את מלוא כספו" יחד עם זאת ביום 28/06/2007 בשיחה שקיים מר רוזיליו עם מנהלת במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו הוצע לו מתוך ראיה שירותית גרידא זיכוי של כ 50% והטבה במסגרת מסלולו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה