פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים למרות שמעולם לא הייתי מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש האחרון לאחר שבדקתי את חשבון כרטיס האשראי של הישראכרט שלי שבדרך כלל איני משתמש בו כלל גיליתי להפתעתי חיובים מחברת 015 לאחר פנייה לחברת ישראכרט התגלה להפתעתי שהנני מחוייב ב-015 כשבע שנים בסך חיובים של 1199 ש"ח סה"כ עד היום
פניתי לחברת 015 בבירור כיצד ייתכן שמעולם לא הייתי מנוי אצלהם הם מחייבים אותי תגובתם היתה מגוחכת לחלוטין
בשירות טענו שאני מחזיק תיבת מייל על שמי ועל תיבה זו הם מחייבים אותי
לאחר ששאלתי אותם כיצד ייתכן שיש לכם פרטים שלי בכלל למרות שמעולם לא הייתי מנוי אצלהם תגובתם היתה תמוהה . למרות שבבירור עם כארבעה נציגי שירות שלא יכלו לאתר אותי בכלל בתור מנוי אלא רק דרך כרטיס האשראי שלי מובן לי לחלוטין שחברת 015 השיגה את פרטיי בזדון ומחייבת אותי שלא כחוק ואין לי שום מנוי אצלהם .

לאחר שיחה עם מנהלת בשם חניתה שנתנה שלל תגובות מוזרות ולא הגיוניות והאשימה אותי ש"אני לא בודק את חשבון האשראי שלי" ניסתה להתנער ממני באצטלת חוק שאני מחויב לבדוק את החיובים החודשיים שלי אך כמובן לא יכלה לענות הכיצד אני בדיוק מחויב דרכם שלא כחוק וכיצד השיגו את פרטיי. כמו כן אין לה שום ארכיון מוקלט או כתוב שאי פעם ביצעתי איתם עסקים כלשהם של רכישה כלשהי כמו כן הדרך היחידה שהיא איתרה אותי היתה דרך הכרטיס אשראי ולא דרך שמי או מספר הטלפון שלי .
חניתה הבטיחה לחזור אלי במהלך השבוע עם "דרכי פיתרון" למרות שאין שום סיבה הגיונית לתשובה תוך שבוע במקום תוך יום או מקסימום יומיים בחברה שמכבדת את עצמה, כמו כן דרשתי לקבל פקס ובמייל במיידי את כל החיובים שאי פעם חייבו אותי. כמובן שציפיותיי לקבלת הפקס היו מוגזמות ומעולם לא קיבלתי אותו אלא הצטרכתי לרדוף אחרי נציגי השירות שלהם שישלחו לי אותו . כיום יום ראשון לאחר כשבוע ברור לי שחברת 015 המתינה ל-10 לחודש על מנת שתוכל לחייב אותי עוד חודש בניגוד לחוק ומופיע לי שוב חיוב שלהם שלא כחוק למרות שהתרעתי בפניהם על החיובים הלא חוקיים שהם מבצעים בחשבוני ודרשתי שייפסקו כל פנייה לשירות שלהם גוררת המתנה של כחצי שעה עם כארבעה נציגות עד "שיעלו את הפרטים שלי" כנראה אין להם שום מערכת של לוגים והכל נראה מצידי כחובבני לחלוטין.
ולכן אני מבין כיום שאצטרך לפנות לעורך דין שלי בהשגת כספי שנגנב ממני ללא כדין אינני מאמין לשום מילה היוצאת מנציגי השירות שלהם והבטחות השווא ומרדפי ההטרדות שאני צריך לעבור על מנת להשיג אותם בטלפון כיון שמעולם הם לא חוזרים לאנשים אלא צריך לרדוף אחריהם
015 חורטת על דגלה שירות עם "SMILE" עכשיו אני מבין מדוע הם מחייכים.
מה שיותר מצער אותי לגלות שבמדינה שלנו קיימים חברות המעניקות שירות לקוחות זוועתי שכזה ועדיין שורדים עקב התנהלות קלוקלית של רשויות באכיפה של חוקי מסחר בארץ וחוסר מודעות של צרכנים.
אני דורש חד משמעית פיצוי מלא כספי על כל הסכום הנ"ל והפסקת חיובים עתידיים אני לא מצפה לקבל מהם פיצוי על עוגמת נפש כיון שעם רמת שירות כזאת ציפיה לקבלת פיצוי כזה כנראה לא מתיישבת עם ערכי "השוד המזוין" שהם מבצעים בחשבוני האישי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, ראוי להסביר תחילה כי במידה ולקוח פונה לחברתנו ולדבריו לא התחבר אלינו מעולם ומאידך מחוייב זמן רב(מספר שנים), ברור כי העניין מצריך בדיקה מעמיקה וזו על מנת לתת מענה מדוייק ככל הניתן לשאלת הלקוח. בעניינו הספציפי של מר מנעולי עולות מספר שאלות אשר בשיחה עם רכז פניות הציבור לא נתן הוא עליהם מענה סביר. יחד עם זאת מתוך ראיה שירותית גרידא, מתוך רצון לסיים את הפרשה ברוח טובה ומבלי להודות באחריותה של חברתנו - הוצע לו זיכוי,אשר לדעת חברתנו הינו זיכוי הגון מאוד. לצערנו בחר מר מנעולי לסרב להצעה זו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה