פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה -שיחות בינלאומיות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל ברצוני לציין שלא חזר אליי נציג הבכיר אלא נציג שהיה אמור לטפל בבעיה כמו שצריך מהתחלה. היה סוכם ביננו שהסכום ייגיע בש'ק מקסימום עד 18.10 שלדעתי חודשיים וחצי יותר מדי זמן, אך עדיין דבר לא קרה
כספי סוג הנזק :
תפסיקו לשקר,תעמדו ביעדים ותשלחו ש'ק פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
במידה ולקוח זכאי לקבל זיכוי מסיבה תהא אשר תהא, ברובם המוחלט של המקרים הזיכוי מוזרם דרך אמצעי התשלום שלו במועד סיום הבילינג של חברתנו. לעיתים (כמו במקרה זה) מבקש הלקוח לזכותו באמצעות צ'ק, הצ'ק עובר תהליך אישור של הגורמים המוסמכים לכך ובסיום תהליך זה הצ'ק נחתם ע"י מורשי החתימה תוך 21 ימי עסקים ובדרך כלל בזמן קצר יותר. היות ומורשי החתימה בחברתנו נמצאים כעת בחו"ל חתימתו של הצ'ק המיועד לגב' פורין מתעכב באופן חריג. יובהר כי במידה ולא היתה דורשת גב' פורין שהזיכוי יתבצע באמצעות צ'ק, הזיכוי היה מוזרם לחשבונה יומייםלאחר שיחתה עם נציג חברתנו. עם זאת יודגש כי העיכוב אינו נובע מחוסר רצון לזכותה,אלא מעיכוב טכני כפי שהובהר. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות שחשה גב' פורין עקב העיכוב ובמהלך הימים הקרובים יישלח לה הצ'ק למענה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה