|
|
|
|
|
|
חוייבתי 4 שנים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
כחלק ממעבר מחברה לחברה לגלישה באינטרנט, עברתי מ012 קווי זהב לאינטרנט זהב. במוקד הם אמרו לי שהם יטפלו יטפלו לי במעבר.
4 שנים גלשתי עם אינטרנט זהב, ו בדיעבד התברר לי ששלמתי גם דמי מנוי חודשיים ל012 .כי לא ביטלתי את המנוי . אני הבנתי שאינטרנט זהב עושים את זה . והמנוי שלי אצלם לא היה פעיל.אני מרגיש מרומה.
בתודה מראש
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
015 אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
לפני מספר חודשים החל תהליך מיזוג בין חברות 012- קווי זהב (להלן:"012") לחברת smile - אינטרנט זהב(להלן:"סמייל"),בעת שיחתו של מר קשמה עם נציג חברת סמייל החברות היו חברות מתחרות, אז וגם היום לא ביצעה ו/או לא הציעה החברה שירות ניתוק מינוי מחברה מתחרה, פעולה מעין זו צריכה להתבצע ע"י הלקוח ונמצאת בגדר אחריותו, לפיכך המשיך מינויו של מר קשמה להיות פעיל בחברת 012 וחוייב בהתאם. בשיחה שערך רכז פניות הציבור עם מר קשמה הוסבר לו עניין זה. יחד עם זאת ולפנים משורת הדין, הוצע למר קשמה זיכוי הגון, אנו שמחים כי העניין נסגר לשביעות רצונו של מר קשמה ונשמח לעמוד לרשותו בכל דבר ועניין בעתיד. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|