|
|
|
|
|
|
המשך לתלונה 24726 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לצערי הרב אני נאלץ להמשיך ולהביע את דעתי על המשך הסאגה שחברת 015 גוררת אותי. לאחר שהם מנסים במשך למעלה משלושה שבועות להתחמק ממתן תשובות ונותנים תירוצים מגוחכים . לחברת 015 הגדולה לקח למעלה משלושה שבועות בירור עד שיחזור אלי "נציג שירות ארצי" עם הצעה מגוחכת לחלוטין. לאחר שחברת 015 גנבה ואני מדגיש גנבה מחשבוני סכום של כאלף שקלים הצעתם המגוחכת היא מתן 50% פיצוי למרות שקיים כבר תקדים שהם נתנו ללקוח אחר שגם ממנו גנבו 50% דמי פיצוי בנוסף להטבות במסלול הגלישה שלהם. ולפיכך טענת הנציג בשיחת הטלפון "שזהו המקסימום שניתן לתת לך" אינה נכונה ושיקרית.
תשובתם באתר ואני מצטט "יחד עם זאת מתוך ראיה שירותית גרידא, מתוך רצון לסיים את הפרשה ברוח טובה ומבלי להודות באחריותה של חברתנו - הוצע לו זיכוי,אשר לדעת חברתנו הינו זיכוי הגון מאוד".
חשוב לציין שחברת 015 מחייבת את הכרטיס אשראי שלי למרות שאין להם פרטים מלאים כגון תעודת זהות שעד היום אינם יודעים מהי. כמו כן הנציג מאשר שאני מחוייב על תיבת דואר שמעולם לא נפתחה ולא היה בה שום שימוש. וכמו כן מעולם לא נשלחה לי מהם אי פעם חשבונית על סך החיובים שלהם בדואר.
ולאחר שיחה ארוכה עם נציג השירות שלטענתם חוברתי במסגרת מבצע כלשהו בבנק פועלים אין להם גם את הטופס הזה ולפיכך אין להם גם שום אסמכתא לחיוב. טענת 015 "שמתוך ראיה שירותית גרידא , מבלי להודות באחריותה" מציעה לי כ"טובה" חצי מהגניבה שביצעו פשוט מעוררת תמיהה. לא ברורה לי טענת הנציג רועי שלחברת 015 אין אחריות בנושא. מתמיה אותי גם לגלות לטענתו שיש רק נציג אחד שעונה על תלונות באתר זה על חברת 015 למרות שקיימות בו לפחות כעשרה תגובות בלשון נקבה בחצי שנה האחרונה.
תגובת הנציג באתר היתה מעורפלת ולא משקפת את הנאמר בשיחה. שלושה שבועות הן בהחלט זמן סביר לצורך ביצוע בירורים מעמיקים ובהחלט זמן זה ניתן להם לצורך ביצוע "בירורים מעמיקים".
למיטב הבנתי והרושם שנוצר לי אין עם מי לדבר בחברה זו אין לא אבא ולא אמא אלא רק אחים חורגים עם SMILE אחד גדול על הפנים. ועכשיו ברור לי טוב מאוד איך הם מחייכים .
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי מלא!! לא זיכוי ולא הטבה פיצוי כספי מלא + ריבית לשבע שנים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
015 אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
היות ואין חברתנו רוצה לפגוע בצנעת הפרט של מר קלמקה ולאור שיחת רכז פניות הציבור של החברה עימו לא נפרט בתגובתנו באתר את השתלשלות האירועים כפי שאכן קרו, שכן אין דבריו של מר קלמקה באתר מדוייקים ו/או משקפים את האמת. אולם למען ההגינות ובקצה המזלג, יובהר כי מר קלמקה התחבר לשירותי חברתנו בשנת 2000 ומאז מחוייב חשבונו. על מנת לאתר את הטופס עליו חתם בעת התחברותו היה על מנהלת שירות הלקוחות לפנות לארכיון של חברתנו שם נערך חיפוש יסודי - שערך כשבוע ומייד עם סיום החיפוש שוחחה עימוהמנהלת כאמור כפי שסוכם עימו מראש טרם ביצוע החיפוש. יובהר כי, היות ומקובל לשמור מסמכים לתקופה של עד שבע שנים, טופס ההתחברות של מר קלמקה לא נשמר מעבר לתקופה זו.
חברתנו תמהה כיצד ייתכן כי במשך שבע שנים בהן חוייב, לא פנה מר קלמקה לחברתנו בבירור מדוע חוייב ולו פעם אחת?
ראוי לציין כי חברתנו בודקת את פניות לקוחותיה בכל הרצינות והמקצועיות הראויה, כל פניה לגופה. לפיכך כאשר רואה חברתנו לנכון לזכות או לבצע כל פעולה בחשבון הלקוח מתבססת היא על עובדות המקרה לגופו ללא התיחסות למקרים אחרים - שכן אין הפרט מעיד על הכלל. חברתנו מאמינה כי כל אדם הוא עולם בפני עצמו ועל כן עושה היא כל שביכולתה לתת שירות ללקוחותיה בהתאם.
במקרה זה אין לחברתנו ספק כי על מר קלמקה חלה אחריות מלאה על חיוביו, יחד עם זאת מתוך ראיה שירותית הציעה לו הצעה הגונה(כפי שצוטט לעיל) אשר ספק אם הייתה ניתנת לו ע"י חברה אחרת באותן נסיבות. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|