פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע, זילזול, מתעלמים ולא פותרים בעיות למרות פניות חוזרות. לא מוכנים לשלוח טכנאי. נושא התלונה:
מזרחי אריה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי ותיק של אינטרנט זהב. לפני מס' חודשים התקנתי לפי המלצתם רשת עם נטב אלחוטי המחברת 2 מחשבים. מאז,לא פועלת רשת בייתית בין המחשבים. למרות שלפני התקנת הנתב היתה מוגדרת רשת. לפני כחודש הפסיק האינטרנט ב2 המחשבים. מאינטרנט זהב הופננו לחברת הכבלים "הוט" ששלחו טכנאי אשר החליף את המודם. מאז יש אינטרנט במחשב אחד בלבד. בפניות חוזרות ונשנות לאינטרנט זהב אשר כרוכות בהמתנות ארוכות, לא תוקנה הבעיה. יש אינטרנט רק במחשב אחד וגם עם ניתוקים. המחשב השני מנותק ולעיתים רחוקות מתחבר למספר דקות. רשת פנימית כלל אין, למרות שאני משלם על רשת. הסוכנים איתם דיברתי (גדי,גבי,אופיר ואסף) לעיתים היו אדיבים אך לא הצליחו לפתור את הבעיה, התנערו מאחריות לגבי רשת המחשבים (למרות שכשהתקינו הבטיחו שהרשת תמשיך לפעול). למרות דרישתי, לא הסכימו לשלוח טכנאי אשר יפתור את הבעיה. כעת, אני משלם על חיבור ורשת לשני מחשבים, לא מקבל שרות והם מתעלמים מהבעיה. אני חסר אונים שכן גם שרות הלקוחות גרוע ביותר, המתנה ארוכה למענה, לא מחזירים שיחות, כשכבר מדברים יש לחזור שוב ושוב על הסיפור, ושוב הם מנסים לתקן דרך הטלפון ושוב חוזרת הבעיה.
עלבון, עוגמת נפש, אי קבלת שרות סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר מזרחי טופלה לשביעות רצונו על ידי נציג בכיר בתמיכה הטכנית של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה