פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיקת דואר אלקטרוני נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי זהב בחב' אינטרנט זהב לפחות 8 שנים (עסקים) משלם בזמן צברתי אין ספור אנשי קשר , דוחות ,טפסים, מאמרים ,קודים, מיילים ,סיסמאות פרטי ועיסקי.
בתאריך 8/11/07 נתקלתי בבעיה שלא יכולתי לגלוש יצרתי קשר עם המחלקה התכנית קיבלתי שם משתמש חדש וסיסמה חדשה כדי שאני אמשיך לעבוד (בתא דואר שלי היה פעיל באותו הזמן) לאחר מס' שעות חזרו אלי ונאמר לי כי החזירו לי את שם המשתמש והסיסמה המקוריים שלי ופה התחיל הסיוט שלי , לא הצלחתי להכנס לתא דואר שלי . החל מאותו רגע אני לא עובד אני בהמתנה בקו הטלפון עובר ממחלקת שרות לקוחות למח' התכנית כמעט שלוש שעות כשמנתקים אותי בניסיון להעביר אותי וכל פעם אני צריך לחזור על הסיפור מההתחלה וז שוב "תמתין " אני מבקש אחמ"ש אבל לדבר עם אחמ"ש זה רק עם אתה אבא או אמא שלו וכך זה נמשך עוד יום ועוד יום ואין תשובה מה קרה לתא דואר שלי לאחר שבוע אני מתקשר ונאמר לי שזה משהו שתקף מס' לקוחות ובקרוב "הכל יהיה בסדר" אך כלום לא בדר עוברים יומיים שאני ביומיים האלו ממתין על הקוו ומתוזז ממחלקה למחלקה ואז אומרים "השם משתמש שלך שונה וכנל הסיסמה סע לשלום יש לך תא תואר " אני מנסה לכנס לתא דואר שלי אני אכן נכנס אבל לתא דואר חדש רייק מכל תוכן מה שגם כל מיששולח לי מייל מגיעה לחלל החיצון (למייל הישן שלי ) אין באפשרותי להציא מיילים אילו אין באפשרותי לעדכן את רוב המכותבים של כי הקשר היחידי שלי היה במיילים בקיצור נלקחה ממני הזהות האלקטרונית שלי .
נאמר לי ע"י חברת סמייל שאין באפשרותם לעשות דבר?????????!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
משפטי פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
smile.biz שם ותפקיד:
פנייתו של מר קרודו טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי צוות smile.biz. נדגיש כי תיבת המייל חזרה לפעילות מלאה וכי מר קרודו פוצה לשביעות רצון הצדדים. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה