פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נתינת פרטים מדוייקים לגבי גובה תשלום החיבור לאינטרנט נושא התלונה:
מדאר סמדר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
דרבלה 7 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ימים התחברתי לשירות אינטרנט 012. בעת בקשתי נמסר לי ע"י בחורה בשם מורן כי עליי לשלם עבור האינטרנט סך של 35 ש"ח עובר הראווטר והמגבר טווח של של כ-225 ש"ח . כמו כן בהמשך לשאלותי הבהירה לי כי עלי לשלם לבזק סכום שלא עולה על כ-60 ש"ח. הכל בסדר עד כה הסכמתי וכמובן התחברתי.

מסיבה שלא ידועה לי לא עבר כרטיס האשראי שלי דבר תמוהה כי אני ממשיכה להשתמש בו גם היום בלי שום בעיה התקשרו אלי נתתי שוב את הפרטים ותוך כדי שיחה ביקשתי לדעת שוב את הסכום שיורד מאחר ונמסר לי כי אזוכה בחודשיים חינם עקב קבלת שירות גרוע ביותר בשבוע הראשון. תקלה שלכם ששלחתם קבלן התקנה שלא ידע את עבודתו ושם לי ראוטר ומגבר לא מאותו סוג דבר שגרם לי עוגמת נפש רבה, הפסד של יומיים עבודה מאחר וקבעתם ופשוט לא באתם וכן עוד הרבה הפתעות מביכות.
להפתעתי הרבה נמסר לי כי על הרשת עלי להוסיף על כל התשלום עוד תשלום בסך של 49 ש"ח דבר שלא ידעתי על קיומו על התחברותי ואף אחד לא דאג לעדכן אותי. יוצא איפה שאני אמורה לשלם בחודש סך של כ-150 ש"ח סכום לא מבוטל עבור חודש שימוש באינטרט.
אבקש איפה לבטל את הסכום הנוסף איני יכולה לעמוד בסכום גבוה זה. במידה ולא תבואו לקראתי אבקש ליצור עימי קשר על מנת להתנתק מכם בצורה מסודרת ופשוט אלך להתחבר לספק אחר. כמו כן התחרות רבה ואף קיבלתי הצעה מספק אחר בסכום פחות בהרבה.
לאור כל מה שכתבתי ולאור כל מה שעברתי רק אחרי כחודש התחברות אני חושבת אתם צריכים לבוא לקראתי ובמידה ולא לא קרה כלום. נא צרו עימי קשר על מנת לסיים ההתקשרות בצורה נעימה.
אם תבדקו אצלכם תראו שבתוך כשבוע ימים התקשרתי יום יום עם תקלות, יומיים לא עבדתי בגללכם, גם כשבאו מיד עם כיבוי המחשב התקלה חזרה.
אני עובדת בלשכת ראש העיר בראשון עובדת המון בשעות הערב מהבית דבר שגרם לי לעיכובים בעבודות חשובות, בני לומד דרך המחשב שיעורים פרטיים דבר שגרם לי להוצאות רבות תוך שבוע מאחר והייתי צריכה להביא סטונדט הביתה יום יום.
נא טיפולכם הדחוף ביותר ועידכוני.
בברכה מדאר סמדר 0546728540
כספי סוג הנזק :
ביטול הסכום הנוסף פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מדאר טופלה על ידי מחלקת התמיכה של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה