פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגבלת מהירות ושקרים מצד שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי 8 שנים לsmile אינטרנט זהב.
לאחרונה המהירות של גלישה לאתרים בחו"ל הדרדרה ברמה דרסתית אחרי פניה לנציג תמיכה ושרות לקוחות הם פתחו לי משתמש ב-012 ומאז מהירות בתוכנות שיתוף הקבצים ושרתי FTP לא עובר את הגבול של ה- 10KB ומדובר בחיבור אינטרנט של מגה וחצי. בצעתי בדיקת מהירות דרך הספק בזק בין לאומי והמהירות אצלהם היתה תקינה.בשירות לקוחות ותמיכה תכנית נאמר לי שאין שום הגבלת מהירות אצלהם.
ידוע לי מפורמים שונים באינטרנט וכתבות באתרים שונים שיש הגבלה מצד החברה על מהירות של שיתוף הקבצים ואני לא היחיד שסובל מאותה בעיה.
אחרי שבוע של דיבורים אם שירות לקוחות ותמיכה ועוד פעם שירות לקחות ככה הרבה שיחות ואף אחד לא נתן מענה ראוי וכאמור היחס המזלזל מצד המנהלים וניתוק שיחת טלפון בפנים. בחברה נאמר לי שהם לא יכולים לעזור והם לא תומכים בשום תוכנת שיתוף קבצים ותוכנות שונות כמו MESSENGER והתמיכה שלהם הוא רק בדפדפן ואם מהירות ההורדה דרך אתר בדיקת מהירות שבאתר שלהם תקינה אז אין שום בעיה מצידם ואם לא תומכים בבעיה.
עד היום לא קיבלתי מהם פיתרון שיפטור את הבעיה והם לא מוכנים לנתק אותי עקב זה שיש לי התחייבות.
ביטול התחייבות וניתוק פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
ראו תגובה לעיל שם ותפקיד:
פנייתו של מר דובוב טופלה על ידי מנהלת במחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה