פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אפשרות ליצור קשר עם חברת תקשורת נושא התלונה:
מירנסקי אדי ומילה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מנוי בחברה אשר היה עם התחייבות לחצי שנה עד 20.11 מאז אני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה ללא הצלחה - עומס "זמני" , או ארוך מה"רגיל"
אחרי שעה שאני ממתינה לנציג שירות אני כמובן מתייאשת , שלא לדבר על זמן ההמתנה עליו אני מחוייבת בטלפון.
מה שהתחיל כנסיון לחידוש המנוי בתעריף מוזל המשיך כצורך אז להתנתק .
פעמיים שלחתי דרך האתר בקשה להתנתקות אשר לא זכתה לתגובה כלשהי,
מה עושים?
איך יוצרים איתם קשר ומתפטרים מהצרה?
אנא עיזרו.
עוגמת נפש,עלבון,בזבוז זמן,כספי סוג הנזק :
אפשרות לשוחח איתם על מנת לסיים את המנוי לאלתר פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מירנסקי טופלה על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה