אין אפשרות ליצור קשר עם חברת תקשורת |
נושא התלונה: |
מירנסקי אדי ומילה |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי מנוי בחברה אשר היה עם התחייבות לחצי שנה עד 20.11 מאז אני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה ללא הצלחה - עומס "זמני" , או ארוך מה"רגיל"
אחרי שעה שאני ממתינה לנציג שירות אני כמובן מתייאשת , שלא לדבר על זמן ההמתנה עליו אני מחוייבת בטלפון.
מה שהתחיל כנסיון לחידוש המנוי בתעריף מוזל המשיך כצורך אז להתנתק .
פעמיים שלחתי דרך האתר בקשה להתנתקות אשר לא זכתה לתגובה כלשהי,
מה עושים?
איך יוצרים איתם קשר ומתפטרים מהצרה?
אנא עיזרו.
|
עוגמת נפש,עלבון,בזבוז זמן,כספי |
סוג הנזק : |
אפשרות לשוחח איתם על מנת לסיים את המנוי לאלתר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|