פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע טרטור ממוקד למוקד ואי החזרת חיוב שגוי!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש שיניתי מבצע ע"י מחלקת שימור לקוחות לשני היוזרים שברשותי
יוזר אחד שונה והשני לא !! אחד חויב לפי מחיר החדש והשני לפי "מחיר מחירון"
כשהתקשרתי לברר את פשר החיוב התחיל מסע טרטור ממוקד עסקי לפרטי וככה שבועיים ימים יש לציין שכל פניותי הארוכות לא צוינו ואלה שצוינו ע"י הנציגים צוינו ע"י המילים התקשרר לברר פרטים ולא פורט נושא השיחה והבעיות שהעליתי בפניי הנציגים לבסוף תיקנו את חיובים העתידיים אבל לא מוכנים להחזיר לי את החיוב השגוי למרות פנייתי מספר פעמים והמתנה של שעות !!!!
יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה !!! התייאשתי אין עם מי לדבר בחברה הזו!!!
שומר נפשו ירחק
כספי סוג הנזק :
החזר חיוב שגוי!! פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר זיידן טופלה על ידי מחלקת 012 סמייל לעסקים של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה