פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבילה בזמן בעת חידוש המנוי,יחס זלזלני נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה, א. בעת נסיוני לחדש את המנוי בחברת אינטרנט זהב נאמר לי שעלי להתחייב לשנה. האם זה חוקי? ב.חיכיתי במשך 16 דקות בטלפון עד למענה של שרות לקוחות. ג. הבטיחו לחזור אלי תוך זמן קצר (באותו הערב) עד היום לא חזרו למרות שעברו כבר יומיים.
לסיכום: האם ההתחייבות חוקית? האם מגיע יחס כה זלזלני בלקוח מצד שרות לקוחות.

עוגמת נפש סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ברצוננו להודות למר הריס על שביקש להמשיך את התקשרותו מול 012 סמייל תקשורת.
החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של תוכניות ומבצעים.
בחלקם ישנה תקופת מינימום תשלום ובחלקם לא.
צר לנו על הרגשתו של מר הריס ונשמח לעמוד לרשותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה