|
|
|
|
|
|
ניתוק מנוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת נובמבר פניתי לחברה לניתוק המנוי. השיחה נותקה במהלך הבקשה. הנציג לא חזר אלי ואני התקשרתי שנית לוודא כי אכן בוצע התהליך, נאמר לי שאכן בוצע. כיום חודש וחצי לאחר הבקשה גיליתי כי המנוי לא נותק כלל ואני ממשיכה לשלם. בתאריך 3.1.08 פניתי לחברה בבקשה לבירור 3 פעמים הנציגה אמרה לי להמתין עד שהשיחה נותקה. כעת מה עושים? מלחמת התשה!!!!!!!!!!!!! אני כבר מנויה אצל ספק אחר כבר חודשיים ומשלמת כפול. אייך ניפתרים מהם ומקבלים זיכוי על הזמן?
|
|
|
|
|
|
|
|
015 אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' גרסירו טופלה על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|