פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גבייה לאחר הודעת ניתוק, עיכוב הניתוק, זמני המתנה הזויים ועוד. נושא התלונה:
גולדיוק מרינה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים ביקשתי להתנתק מסמייל, במהלך השיחות גיליתי שיותר משנתיים מחייבים אותי על שירות מפות שמעולם לא ביקשתי או השתמשתי בו, ולא ידעתי על קיומו, זאת בטענה שאני לא ביקשתי להפסיקו. איך אפשר להפסיק שירות שאני לא מודעת לקיומו?! אחרי זמני המתנה ארוכים(45 דקות ומעלה) וניתוקים "מקריים" כטענת הנציגים ביקשתי לסגור את החוב שהיה לי עקב החלפת כרטיס אשראי, שוב כשפניתי לנציגה לברר על כמה עומד החוב ועל מה בדיוק אני משלמת, היא ענתה שהיא לא יכולה למסור את הפרטים הנ"ל כי החברה במיזוג. אחרי סחבת מתישה ואינספור נציגים והבטחות שנותקתי,מה שלא קרה בפועל, הגעתי לעמית שמואל, נציג ששלח לי פקס לפי דרישתי שהניתוק אכן בוצע. מאז עברו חודשיים ובאופן מפתיע עדיין ממשיכים לגבות ממני תשלום חודשי.
בזבוז זמן, ועוגמת נפש סוג הנזק :
חשוב לי שאחרים המקבלים יחס דומה לא יעברו על כך בשקט פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' גולדיוק טופלה לשביעות רצונה על ידי נציגת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה