פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק משרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא מצליח להתנתק משרות האינטרנט של 015. אני מצוי בתקופת התחייבות שלא כחוק שניתנה בתמורה להבטחת הנציג שאקבל את שדרוג שביקשתי תוך 48 שעות. בפועל קיבלתי את השרות אחרי יותר משבועיים ובקשתי הראשונה להתנתקות בוצעה לפני קבלת השרות בפועל.
לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים לבקשות התנתקות בטלפון שכללו מעל 4 שעות של המתנה, טרטור מנציג שרות אחד לאחר ו - 3 הבטחות שלא קוימו מנציגים שיצרו איתי קשר, קיבלתי את השדרוג והובהר לי שאני לא אוכל להתנתק כי אני בתקופת התחייבות.
השרות אותו קיבלתי לא נתן פתרון הולם לדרישותי מהשרות, בפרט לא הצלחתי להתחבר בעזרתו לשרת המשחק World of Warcraft בו הייתי מעוניין לשחק. לאחר שעות של המתנה לקבלת שרות וניסיונות לפתור את הבעיה בעזרת 3 אנשי שרות שונים לא נמצא פתרון להתחברותי לשרת.
בשיחה עם נציגת שרות לקוחות בשם רגינה בתאריך 29/1/08 הובטח לי שיחזור אלי איש שרות טכני בכיר ואם הוא לא יצליח לפתור את הבעיה אני אנותק מהשרות ומההתחייבות. לאחר כמה שעות יצר איתי קשר תומך טכני בכיר בשם דני ולאחר הבהרת הנושא הסביר לי שאין לו את היכולת לפתור את הבעיה והוא יעדכן את שרות הלקוחות בנושא.
ב – 30/1/08 דיברתי שוב עם רגינה שנסוגה מהבטחתה וסירבה לנתק אותי מהשרות בטענות שונות.
מכיוון שדיברתי כבר עם 8 נציגים שונים של החברה והמתנתי זמן כולל של מעבר ל – 5 שעות בשיחות טלפון ללא פתרון לבעיות הקשות בשרות ובאיכות שרות הלקוחות אני מעוניין להתנתק משרות האינטרנט. התיאשתי מניסיונות חוזרים ונשנים לפתור את הבעיות שנתקלים ביחס מחפיר וחוסר מוחלט בפתרונות טכניים לבעיות שנובעות מהשרות המסופק.
אני לא מעוניין בהטבות או פיצוי משום סוג שהוא, אלא בניתוק מיידי מהשרות והפסקת החיוב של כרטיס האשראי שלי.
ניתוק משירות האינטרנט והפסקת החיוב פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רכטר טופלה על ידי מנהלת בשירות הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה