פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

שרות 015 - שיחות לחו"ל


בינואר 2007 התקשרתי בטלפון אל חברת התקשורת 015 , לביצוע מנוי על שרות שיחות לחו"ל .
נציג השרות, עידן , הסביר בגמר הרשמה קפדנית (בעיקר של פרטי האשראי..) כדרך אגב , שבתוך "חבילת המבצע" אקבל גם בחינם! חיבור אינטרנט ל- 2 חדשים, ללא כל הערה על המשך התקשרות או חיוב לאחר מכן .
באותה תקופה (ונכון להיום) השתמשתי במחשב בבית הוריי ושרות האינטרנט שבו . כך שמעולם! לא השתמשתי בשרות האינטרנט של "אינטרנט זהב". בעצם, פשוט שכחתי מה"מתנה הנדיבה" , שלא בקשתי ולא נזקקתי לה .
ואולם , מסתבר, שברוב תמימותי מסרתי את מספר כרטיס האשראי לספק שרות נוכל, רודף בצע, וחסר מעצורים, אשר תוך הסחה , שלח את ידו לתוך כיסי וגזל מדי חודש סכום כראות עיניו וללא כל תמורה !
לאחר כ- 3 חודשים, בהם בצעתי כ- 3 שיחות לחו"ל , התקשרתי אל 015 בכדי להתנתק מהשרות .
נציג השרות אישר שנותקתי אך לא הזכיר או הזהיר ולו ברמז ש"נגיף" האינטרנט כבר מקנן לו בחשבוני .
רק לאחר מספר חודשים ולהפתעתי המוחלטת, שמתי לב לחיוב הזר ומיותר שמופיע בדפי החשבון והיה נותר כנראה טפיל נצחי לולא תשומת הלב ...
בתחילת ספטמבר 2007 מיהרתי להתקשר אל 015 להפסקת החיוב והחזר הכספים שנגזלו.
נציגי השרות דקלמו את משפטי הצער והתירוצים הידועים תוך שהם מעבירים אותי מאחד לשני או סתם "מייבשים על הקו" ומנתקים (שיטה ישראלית מכוערת ונפוצה).
בשלב זה, עקב היותי עסוקה כסטודנטית מתחילה , חסרת אונים ואנרגיה מול "ענקי התקשורת" , ערבתי את אבי בפרשה .
אבי שוחח עם מספר נציגים זוטרים, שבסמכותם בעיקר לצרף לקוחות חדשים... , אך נדרשו לא מעט שיחות ואישורים כדי לוודא כי אכן יופסק הקשר הסימביוזי בין 015 לחברת האשראי ושל שניהם אל חשבוני...
ראויה לציון בכל המסכת האפלה, אחראית שרות בשם סיוון שמההתחלה גילתה הבנה ויעילות יוצאי דופן, ציינה בפרוש כי "כבר הייתה בסרט הזה" ולו סיום הפרשה היה בסמכותה , הייתה מחזירה את כל הכספים , בתוספת התנצלות .
אך סיוון העבירה את הטיפול למי שבידיו הסמכות – עמית והוא הפגין בצורה יוצאת דופן מהי חוצפה , אטימות וחוסר הבנה צרכנית . עמית הבהיר שהוא עושה טובה בהפסקת החיובים ואין מה לדבר על החזרת הכסף שנגזל. ואז , מבלי להתייחס עניינית לטענות אבי , החל לדקלם את אפשרויות השדרוג והמבצעים החדשים ... אם זה המנהל – ברורה התמונה הכללית . אבי הצהיר באוזניו כי ההתייחסות וההתנהלות של מנהל כמוהו אל פרשה זו וכנראה נוספות שדומות לה , עושה את המשך הטיפול להכרחי .


כולם במשולב סוג הנזק :
אני דורשת ותובעת את החזרת מלוא הסכום שנלקח בהונאה מחשבוני, בתוספת פיצוי כספי על המעשים, הזמן, עוגמת הנפש וכעונש מרתיע . פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' לפיד טופלה לשביעות רצונה על ידי נציגת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה