פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא מתן שירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל -מאי 2005 אגודת העיתונאים הגיע להסדר עם אינטרנט זהבץ
כחבר באגודה הצטרפתי היות וההצעה היתה יותר זולה מ-012 לה הייתי מחובר.
כמובן שאין הגיון להיות מחובר ל-2 ספקים לכן קרוב לודאי שבקשתי להתנתק מ-012.
אין לי שום אסמכתא למעט העובדה שמזה 3שנים לא ניצלתי את החיבור.
היות ודף החשבון בבנק בו מופיע החיוב מגיע לעיתים רחוקות (בגלל מיעוט פעולות)
ןלא מופיע חיוב ל-012 אלה אינטרנט זהב לא הבנתי ולא נקטתי שום פעולה.
לאחרונה הופיע החיוב תחת סמייל 012 ואז שמתי לב.
ביקשתי החזר כסםי על כל התקופה בה לא גלשתי דרך החברה (3 שנים)
ולא נעניתי -כמו כן הייתי מוכן לחזור לחברה ולקבל שרותים בתמורה וגם לא נעניתי|||
אני בטוח שהשיטה עובדת ואין ניתוק בסוף תקופה והאחריות היא על הלקוח. לדעתי אם ההסכם הוא לשנה כעבור שנה אין לחברה הרשאה להמשיך לחייב|||||







כספי סוג הנזק :
החזר כספי \ מתן שרותיים בגובה 3 שנות חיוב לריק פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אברון טופלה על ידי נציגת קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה