פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ע"פ תעריפים שלא במסלול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב16.1.08 פניתי לשרות הלקוחות של 012 לאחר שגיליתי כי חוייבתי בתעריפים שונים מהמסלול אליו הייתי משוייכת בשיחות לחו"ל. נציגה בשם נטלי הבטיחה כי העניין ייבדק והיא באופן אישי תחזור אליי לעדכן אותי. מיותר לציין כי היא מעולם לא חזרה אליי ומאז בזבזתי את זמני על שיחות ל012 עם נציגות בשם ריקי, סאלם, מעיין וכו' - כולן מזדהות בשמן הפרטי ועם אף אחת לא ניתן לשוב ולשוחח שוב להמשך טיפול.
היום בדקתי שוב בחשבון באינטרנט לראות אם זוכיתי וגיליתי להפתעתי כי עדיין חוייבתי גם במהלך ינואר וגם במהלך פברואר בתעריפים שגויים.
ביקשתי לבטל את כל התוכניות שיש לי ב012 ולדבר עם מנהל - לאחר שעה(!!!!) על הקו בוצע הביטול המיוחל אך לבקשתי לדבר עם מנהל נעניתי כי אין בכך צורך (!!! אע"פ שהתעקשתי) והנציגה ברוב חוצפתה (דווקא את שמה איני זוכרת) לאחר טיפול ארוך ומייגע ולחלוטין לא אדיב - טרקה לי את הטלפון בפרצוף.
אני פונה אליכם כיוון שבעקבות הזמן הארוך לאין שיעור שבזבזתי בטיפול בנושא היחס המגעיל של הנציגים וכמובן הכסף שנגבה בטעות/מרמה אני רוצה לוודא שמישהו אחראי ובכיר ב012 אכן ידאג שכספי יוחזר ובמהרה. בתודה מראש חני.
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של הכסף פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גברת קליין טופלה על ידי שירות הלקוחות של חברתנו .
נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה