פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא אישור הלקוח נושא התלונה:
והב אלעד שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
חב' " אינטרנט זהב SMILE"
מח' פניות הציבור.
הנדון: חיוב ללא אישור הלקוח.
א.ג.נ.
שלום רב,

פונה אני אליכם והב אלעד ת.ז. 042345959 מרח' הפרטיזנים 30 הרצלייה.
מ.ל. – 407081087
עבור מ.פניה – 31448755

בחודש אוגוסט 07 פניתי לחברתכם (אינטרנט זהב) בכדי לקבל הצעת מחיר כמנוי בחברתכם.
בשיחתי הטלפונית עם נציג המכירות קיבלתי הצעת מחיר, אך לא אישרתי את ההזמנה במטרה לברר בחברות נוספות הצעות מחיר לגבי חבילת אינטרנט.
סיום השיחה עם נציג המכירות הסתכמה בקבלת הצעת מחיר בלבד, ללא כל התחייבות כספית מצידי.
לאחר חודש ימים, זוכה אנוכי לקבל מכם חשבונית חיוב וכן טלפון מבן דודי לירון לוי ( בעל מ. אשראי, שהיה רשום בכתובת זו ) שהכרטיס שלו חויב ע"י חברתכם ונשאלתי אם אנוכי יודע לגבי עניין זה!!?? התשובה היא - כמובן שלא!! לידיעתכם, הכרטיס שחויב שימש בעבר הרחוק
(מהתאריך הנוכחי של החיוב עליו מדברים ) לצורך החלפת כתובת בלבד. עקב כך, בן דודי ( בעל מ. כרטיס האשראי) נקט בהליכים חיצוניים, מהסיבה שחויב כרטיסו בטרם כל פנייה ובקשה מצידכם לקבלת אישורו וחתימתו שלו (של בעל הכרטיס), וזו עבירה פלילית לכשעצמה.
עצוב לחשוב שבחברה גדולה ומצליחה שמכבדת את עצמה ניתן לחייב כרטיסי אשראי של לקוח ללא אישורו של הלקוח בטרם עת.
מאז אוגוסט פניתי רבות לחברתכם במטרה לנסות להגיע לפשרה, עקב אי ההבנה / הטעות שחלה מצידכם, וכן השארת הודעות קוליות רבות בשירות ללקוח של החברה עם מספרי טלפונים לחזרה, אך ללא כל תוצאות... ( אציין דוגמא לשמות של בנות שירות הלקוחות איתן שוחחתי - עידית ואיריס). לאורך כל זמן זה, לא נפתרה הבעיה!
פנייתי אליכם היא לטפל בטעות שחלה ולהפסיק את חיוב השווא שנעשה.

יש לציין כי:
•ישנם הוכחות במחשב החברה שאינני צורך את המוצר הנ"ל ( כך לפי נציגות השירות שעימם שוחחתי), לא סופק לי כלום מאז ועד היום.
•לא פעם ניסיתי להגיע לפשרה עם חברתכם אך התשובה לפשרה שקיבלתי היא מאוד לא הגיונית וחותכת! הציעו לי "לעזור לעצמי"- התבקשתי להעביר או למכור את המנוי לאדם המעוניין במנוי. לידיעתכם, זוהי הצעה שלא תעלה על הדעת! נשארתי המום וחסר אונים מניצול שכזה. אוסיף ואומר שלא זכור לי שאני עובד בחברתכם כמוכרן!
•לאור תשובתכם והתייחסותכם הנני מרגיש כשבוי ללא אפשרות לשחרור (תיקון) .


אודה לטיפולכם ולתשובתכם בהקדם!
אלעד והב
052-6340410

זיכוי החשבוניות במלואם, וניתוק שמי מחברתכם פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר והב טופלה ע"י נציג מחלקת פניות הציבור לשביעות רצוונ של הלקוח. נשמח לעמוד לשירותכם בעתיד תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה