פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על שירות שלא התקבל !!!!!!!!! נושא התלונה:
גבאי  רחל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-17/06/07 התחברתי לחב' HOT במסגרת החיבור הם הציעו חיבור לחב' אינטרנט זהב במבצע 3 חוד' חינם ו3 בתש של 39 ש"ח .הסכמתי נאמר לי שהחיבור יתבצע ע"י טכנאי HOT . אבל החיבואר לא התבצע !!! המשכתי לגלוש דרך חברה הקודמת שסיפקה לי שירות לאחר כחצי שנה ראיתי חיובים ויצרתי קשר עם חב' 015 וטענתי שלא התחברתי ולא קיבלתי שירות ואני מעונינת בהחזר כספי + ניתוק . הנציגה קרי
אמרה שאני צריכה לשלוח פקס שברצוני להתנתק ולהחזר הכספי אני צריכה לפנות למחלקה אחרת . שלחתי פקס שברצוני להתנתק +איימל ! אבל משום מה לא קיבלו אותו . בנוסף ביטלתי את החיוב דרך חב' הישראכרט !
התוצאה: אני עדיין מחוברת מבחינתם למרות שאף לא גלשתי דרכם +ועדיין מקבלת מכתבי אהבה של תשלומים . אתמול יצרתי קשר עם החב' ונציגה בשם מאי אמרה לי שלא כתוב שאני מעונינת בניתוק אלא קרין (הנציגה הקודמת)""הסבירה לי שאני מחוייבת אליהם ולכן אנ כמו כל "ילדה טובה "סיימתי את השיחה בהבנה והבנתי שמחובתי לשלם על שירות שלא קיבלתי ! """
כספי סוג הנזק :
החזרת התשלומים והניתוק המיוחל! פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גברת דרעי רינת טופלה במחלקת שירות הלקוחות.
אנו מודים לה על פנייתה נשמח בעתיד לעמוד לשירותה בכל עת
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה