פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק משירות ודרישה כספית מוגזמת נושא התלונה:
והב משה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שנים שהייתי מחובר אליהם ביקשתי להתנתק עברתי מסכת יסורים רק כדי לשמוע שאני לא יכול להתנתק כי אני מחויב מה שלא היה נכון. לא התחייבתי על שום תקופה לא בעל פה ולא בכתב.אולם מאחר שנשארו שלושים יום בערך לסיום התקופה לטענתה ויתרתי בטעותי והחלטתי ליצור קשר לאחר חודש לשם ניתוק.שוב אותה מסכת יסורים שלתומי חשבתי שהיא נחלתי בלבד .טרטור מנציג לנציג שיחות שמתנתקות לאחר זמן המתנה ארוך וחוזר חלילה היום אני יודע מקריאת תלונות והמון חומר רקע על החברה שזה קורה לכולם!!!!!!!!!!!!!! בכל מקרה לאחר נסיונות שכנוע מרגיזים לאחר שאמרתי לו שאני עוזב את הארץ לתקופה בלתי מוגבלת נאמר לי שיחזרו אלי תוך שעתיים חזרו??? תנחשו. בכל מקרה הייתי מחוייב דרך הוראת קבע ומאחר שהוסבר לי בוודאות בשיחה עם אחד הנציגים שהשירות יתנתק אוטומטית תוך ארבעים ושמונה שעות לא רציתי שוב להמתין שעות לנציג וביטלתי את הוראת הקבע למחרת ודמיינתי שאני משוחרר מהם.כיום הם דורשים ממני כסף עבור עמלת ביטול הוראת הקבע ועוד ....ועוד ....ועוד.תקצר היריעה מלפרט.הודעתי שאני מוכן לשלם על זמן הגלישה הנוסף אולם הם מתעקשים איתי על שלושים שקלים............ החלטתי באופן עקרוני לא להיות פראייר ולא לשלם שיתבעו אותי בבית משפט על שלושים שקלים אני מתכונן להלחם בהם בכל דרך (שי"ל ,המועצה לצרכנות,ארגון תביעה יצוגית,בית המשפט לתביעות קטנות הזאת).מקווה אולי לקבל טיפול דרככם. תודה.
כספי סוג הנזק :
תשלום עבור זמן הגלישה עד הודעת הניתוק בלבד!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר והב טופלה לשביעות רצונו ע"י נציג ממחלקת פניות הציבור ונשמח לעמוד לשירותכם בעתיד. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה