פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה שלא על פי הסכם נושא התלונה:
שרוני עינת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנו עינת ודוד שרוני מחוברים מס' רב של שנים לספק הנ"ל (אינטרנט זהב).
מחודש דצמבר 07' הגביה באמצעות כרטיס האשראי בוצעה בסכומים גבוהים ביותר שלא על פי תנאי החוזהתנאי החוזה עומדים על 29 ש"ח לחודש למשך שנה לפי החוזה ביננו.
כל פניותינו לחברה לברור החיובים הגבוהים נענו שאנו מחוברים גם לספק הטלפונים שלהם כלומר 072. דבר שהוא כלל אינו נכון אנו מאז ומעולם מחוברים רק לבזק. פנינו לכל נציגי השרות (השמות הימים והשעות מצויים בידינו),הגענו אף למספר מנהלים בחברה הנ"ל, כולם מסרו שאנו צודקים ושיזכו חשבוננו בהקדם, אך דבר לא נעשה. ההפך החיובים רק גדלים כל חודש (דוגמא: בחודש דצמ' 07 חייבנו בסכום של 142.99 במקום 29.00, וכך הלאה מידי חודש בחודשו). ברצוננו לציין שפנינו באמצעות עו"ד מטעמנו אך תשובה - אין.
הרגשתנו היא שיד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה.
אשמח מאוד באם תואילו לעזור ולו במעט כדי לסיים ומהר את הסגה הזאת.
בזבון זמן/עצבים סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שרוני טופלה על ידי שירות הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה