פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול וחסר טיפול בלקוח. נושא התלונה:
גראואר דורון שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כחצי שנה בחרנו להתחבר לשרותי הטלפון של סמייל באותה תקופה היה אינטרנט שנגמרה לו התקופת התחיבות, בא מתקין ניסה להתקין את הטלפון ולא סיים, הוא אמר שמחר יבואו להמשיך עם הניידות. אבא שלי צלצל למחרת ואמר להם שהם צריכים לבוא ושלא יהיו חיובים גם של בזק וגם שלהם לקח להם שבוע לבוא ואז הם החליטו שאי אפשר לעשות נידות לקחו את הטלפונים וביטלו את העיסקה.
מאז אני מקבל חיובים חודשיים כבר 5 חודשים ורודף אחריהם גם על כל הכסף שהם ממשיכים לגבות וגם על ביטול ההתחיבות שעשו מראש. כל פעם אומרים לי שהזיכוי בדרך ועכשיו קיבלתי שוב ויזה ועדין יורד הכסף אחר מאמצים של מספר חודשים הם ביטלו התחייבות שלא היתה בכלל והטלפונים אני עדין משלם. שתבינו שהם ביטלו את העסקה לאחר שבוע מפני שלא יכלו להתקין בגלל התשתית, בזבזתי שעות רבות של טלפונים , עצבים , המוקדים ניתקו מספר פעמים ולא נתנו מענה וכבר חצי שנה אני בטירטור איתם
אני שוקל לתבוע וזהו אז אמרתי ננסה להגיע לפיטרון דרך פה.
עלבון, כספי ו סוג הנזק :
זיכוי מלא, ואני דורש פיצוי , לא מבקש דורש. פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גראואר טופלה על ידי נציגת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו . נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה