פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק, זלזול כלפי הלקוח, דרישה לתשלום קנס כלפי הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התחברתי לחברת אינטרנט זהב- טלפון+ רשת ביתית באינטרנט. לאחר שהם חיברו אותי נוצרו לי בעיות בגלישה ובעיות בטלפון שלהם. הבעיה בטלפון היתה- אי קבלת שיחות נכנסות ויוצאות לעיתים קרובות, הבעיה באינטרנט היתה איטיות.
לאחר שאני שוחחתי עם כמה מנציגייהם של חברת אינטרנט זהב הגיע טכנאי שלהם לביתי, הוא היה בביתי כ- 3 שעות ולא הצליח לפתור את הבעיה, כששאלתי אותו מה אני אמור לעשות במצב כזה, הוא אמר לי שאני אדבר עם הבכירים בצוות הטכני וכך עשיתי, אבל ללא כל תוצאה חיובית.
לאחר הרבה מאוד שיחות עם הנציגים בחברת אינטרנט זהב, החלטתי שאני רוצה להיתנתק מיכוון שהם לא הצליחו לפתור את בעייתי. התקשרתי אלייהם בדרישה שיינתקו אותי וייזכו אותי על החיובים שהם חייבו אותי (ועדיין ממשיכים לחייב אותי), הם מצידם אומרים לי כל פעם שהם מנסים לפתור את הבעיה ואומרים לי שאני בהתחייבות איתם, כאשר אני אומר להם שהם לא עמדו בהיתחייבותם כלפי הם טוענים שהנושא בבדיקה, עד היום אף אחד לא חזר אליי והם עדיין ממשיכים לחייב אותי.
כמו כן, את הראוטר ואת המתאם של הטלפון אני החזרתי לטכנאי שלהם.

כספי, סוג הנזק :
ניתוק של האינטרנט, ביטול חיוב וזיכוי עבור חיובים קודמים, פיצוי על כל הנזק ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר ברנר טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה