פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כדין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 5/4/2005 התחברתי לאינטרנט זהב. בפירוט מסלול הגלישה מצוין, כי עלות השירות הינו 49 ₪ לחודש ללא התחייבות וכי ההסכם להתחברות ולגביית הסך הנ"ל מחשבוני הינו אך ורק לשירות גלישה באינטרנט ואך ורק בסך של 49 ₪ כל חודש. עוד צויין, כי החודש השביעי ללא תשלום. לאחר בדיקה, לא זכיתי לחודש ללא תשלום!

יום למחרת (6/4/2005) קיבלתי ממר עידן כץ מכתב המברך אותי להצטרפותי למועדון VGAMERS, בתנאים של חודש ראשון חינם ובלי הודעה מוקדמת חיוב בחשבוני של כ- 20 ₪ עבור הנ"ל ללא הסכמתי. עוד צורף מכתב נוסף ממר עידן כץ מנהל מחלקת שירות לקוחות המברך אותי, שוב, על הצטרפותי והפעם לשירות "מפה" וגם הפעם, במרמה עוד תשלום של כ- 20 ש"ח.

כאמור, התחייבה חב' אינטרנט זהב לעדכון שבועי ישירות לתיבת הדואר אלקטרוני וגם זה לא קרה.

מעולם לא השתמשתי בשירותים אלה ו/או הזמנתי, נשאלתי, הסכמתי לקבלם ולשלמם!!

מיותר לציין, כי זוהי שערורייה שאין שני לה, לנצל את האמון שנתתי בכם לגבות מחשבוני בהוראת קבע, סך קבוע על גלישה באינטרנט בלבד (!!!) ואתם מנצלים זאת וגובים ללא ידיעתי ו/או הסכמתי עוד כסף!


לאור כל האמור, ולפני שהנני בוחרת את דרך ההוכחה בבית המשפט, הינכם מתבקשים, לאלתר, לזכות את חשבוני בסך כל החיובים הנ"ל, שהוצאו מחשבוני במירמה, החל מחודש 4/2005 + חודש חינם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי על כל החיובים הנלווים + חודש חינם פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' סקורצרו טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה