פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 35225 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה 35225 , עדיין לא קיבלתי זיכוי ובנוסף זה כבר כשבוע שאנני מקבלת מיילים - דואר ומוציאה דואר , מישהוא שם בשרות עוד לפני שהתיעץ איתי באופן סןפי ובירר /או טיפל בתלונתי החליט לנתק ממני את האפשרות מלקבל / או לשלוח דואר . היום ה9.11.08 , דיברתי עם 3 נציגים מהתמיכה שם , ואף אחד עדיין לא חזר אלי .
יד ימין בשרות שם לא יודעת מה עושה יד שמאל ., אף אחד לא מתיחס ברצינות לבקשותי הנשנות וחוזרות . וכמובן על הימים שאני מנותקת מהשרות לא ארצה לשלם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מידי , חיבור מידי טלא אם באמת בסופו של דבר אאלץ לבקש ניתוק. פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' קידר טופלה ע"י נציג ממחלקת קשרי לקוחות לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה