פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחוייבת על אינטרנט במשך 4 חודשים, למרות 3 בקשות לניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף שנת ההתחייבות שלי באינטרנט זהב כספקית, פניתי עם כוונה לניתוק בתום ההתחייבות לשירות לקוחות, הוסבר לי כי אוכל להתנתק רק כאשר ההתחייבות תסתיים. וכך עשיתי- התקשרתי שוב בתחילת נובמבר 2008, כמובן שהוסבר לי כי נציג השירות לא יכול לנתק, וכי הוא יכול לפתוח פניה לניתוק בלבד ובעקבותיה יחזרו אליי.
כמובן שאף אחד לא חזר אליי.
בכמה פעמים הבאות כאשר התקשרתי, ויתרתי על השיחה לאחר עשרות דקות של המתנה(ועל חוסר הסבלנות שלי אז- אני משלמת מחיר של 1,5 מגה עד היום). לאחר מכן קיבלתי פעמיים שיחות מכירה מסמייל, בהן ציינתי כי אני פניתי לניתוק. כמובן שנציגי המכירות הם אינם חלק ממערך השירות כפי שאני יודעת היום, אבל אז בשבילי(הלקוח התמים) הם היוו נציגות של חברה. לאחר מכן פניתי פעם נוספת לשירות ונציג נחמד אמר כי הפנייה לניתוק קיימת וכי הוא מצטער שלא חזרו אליי, וישלח אותה שוב וכמובן שאני אמורה לחכות עד שיחזרו אליי.
מאז עברו כמה חודשים, בהם כבר הספקתי לשכוח (שוב פשלה שלי) על כך שלא חזרו אליי ולא ניתקו אותי. כי בזמן הזה התנתקתי מכמה חברות ביניהן הייתה הוט(תשתית של אותה חבילת אינטרנט של סמייל). אגב, הם ניתקו אותי ללא בעיות מיוחדות.
היום, 25 לפברואר 2009, כשעברתי על חשבון כ. האשראי קלטתי כי מה שיורד לי כל חודש זה לא שיחות לחו"ל שיש לי ב015(או 012), אלא אינטרנט הלא מנותק.
התקשרתי ל1828, וחיכיתי כ8 דק לתשובה, לאחר שיחת בירורין(בערך כל הנכתב לעיל) נאמר לי כי יחזרו אליי, כמובן שלא הסכמתי והעבירו אותי באותו רגע. הגעתי(לאחר כ15-20 דק) לעוד נציגה ושוב סיפרתי את כל הסיפור. היא אמרה כי היא לא רואה את הפנייה הראשונה שלי מנובמבר, והיא לא מבינה מה בעיה בזה ולמה בכלל אני רוצה לעזוב את החברה. במשך כ10 דקות של שיחה הזויה וניסיון מצד הנציגה לשכנע אותי להישאר בחברה, נשברתי ופשוט התחלתי לצעוק(אני לא נוטה לצעוק בדרך כלל).
הנציגה אמרה לי כי יחזרו אליי תוך 24 שעות. הפעם אני רוצה לפתור את הבעייה סופית, ולפני ששוב הפניה שלי תעלם ממערכת.
יש לי מס' פניה/אסמחתא 36125351, היוזר שלי הוא lozinm



כספי ו סוג הנזק :
ניתוק של אינטרנט במיידי, וזיכוי על 4 חודשים. כמו גם ניתוק של שיחות לחו"ל הרשומים עליי ועל אמא שלי פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גב' לוזין טופלה ע"י אחראית במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה