פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור מתמשך כחודשיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
\ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כבר כחודשיים יש לי בעיה בצפיה בסרטונים באינטרנט. לאחר שמוקד התמיכה של015 ניסו לעלות על הבעיה עם אלף ואחד רעיונות החליטו שהבעיה במחשב . קניתי מחשב חדש בסך 1700 ש"ח אצל אחד ממומחי התחום במחשבים והבעיה לא הגיעה לפיתרונה . לאחר דו שיח עם החברה, לאחר טירטורים מפקיד לפקיד ולאחר שעות של שיחות מורטות עצבים עם שרות הלקוחות החליטו שהבעיה היא בבזק ועל כן הנני צריך להחליף את המודם . בבזק יש לציין טענו שלא הם הבעיה ובכל זאת הסכימו והחליפו לי למודם חדש . ושוב כגלגל, הבעיות לא הפסיקו ושוב שיחות לכאן ולכאן ברוב המיקרים יחס מחפיר מצד החברה ואין פיתרון לבעיה . על כן אשמח או להתנתק סופית מהספק הזה או שיועילו בטובם לבוא לביתי ולסדר את הבעיה אחד ולתמיד (כי דרך הטלפון כבר דיברו על חשבוני שעות על גבי שעות )
עוגמת נפש . כסף . ביזבוז זמן . ועצבים סוג הנזק :
או שישלחו נציג . או שינתקו אותי כליל פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רובינשטיין טופלה בשיחה עם נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה