|
|
|
|
|
|
טירטור מתמשך כחודשיים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
\ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כבר כחודשיים יש לי בעיה בצפיה בסרטונים באינטרנט. לאחר שמוקד התמיכה של015 ניסו לעלות על הבעיה עם אלף ואחד רעיונות החליטו שהבעיה במחשב . קניתי מחשב חדש בסך 1700 ש"ח אצל אחד ממומחי התחום במחשבים והבעיה לא הגיעה לפיתרונה . לאחר דו שיח עם החברה, לאחר טירטורים מפקיד לפקיד ולאחר שעות של שיחות מורטות עצבים עם שרות הלקוחות החליטו שהבעיה היא בבזק ועל כן הנני צריך להחליף את המודם . בבזק יש לציין טענו שלא הם הבעיה ובכל זאת הסכימו והחליפו לי למודם חדש . ושוב כגלגל, הבעיות לא הפסיקו ושוב שיחות לכאן ולכאן ברוב המיקרים יחס מחפיר מצד החברה ואין פיתרון לבעיה . על כן אשמח או להתנתק סופית מהספק הזה או שיועילו בטובם לבוא לביתי ולסדר את הבעיה אחד ולתמיד (כי דרך הטלפון כבר דיברו על חשבוני שעות על גבי שעות )
|
עוגמת נפש . כסף . ביזבוז זמן . ועצבים |
סוג הנזק : |
או שישלחו נציג . או שינתקו אותי כליל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
015 אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר רובינשטיין טופלה בשיחה עם נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|