פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלומים שלא כדין וסרוב להציג פרוט שיחות מתועדות נושא התלונה:
אקשטיין הדסה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלכסנדר ינאי 1 פתח תקוה 49277 כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי למסלול שיחות בין לאומיות בספטמבר 2004 כשהובטח לי שאשלם רק אם אדבר ללא תשלום חודשי{בידיהחוזה}
בפברואר התחלתי לקבל חיובים עבור תשלום חודשי בלי שהסכמתי ובלי שנשלח אלי משהו כתוב כדי שאסכים לחתום.
פניתי אלים מספר פעמים בטלפון ובפקס וביקשתי להפסיק את ההתקשרות וכן דרשתי לזכות אותי עם התשלומים החודשיים.[יש בידי שמות ותאריכים]
לצערי החשבונות החודשיים המשיכו להגיע .
פניתי טלפונית אתמול ב27 בנובמבר ודברתי עם סיון נזרד נציגת שרות לקוחות והיא אשרה שפניתי בעבר מספר פעמים וטענה שיש להם תעוד מפורט על השיחות.אולם אמרה שהחברה תחזיר לי רק עבור חודשיים אחרונים. מאחר ולא הסכמנו על העובדות דרשתי שתשלח לי פרוט של פרטי השיחות שהיו .סיון רבה בתוקף וגם סרבה למסור לי את שמו של האחראי עליה.בנוסף במקום להרגיע ולהתנהג כיאות למי שאמור לתת שירות אדיב היא התנהגה בשחצנות הוסיפה שמן לבערה ובזלזול אמרה לי שלא יעזור לי שום דבר ושאני לא אקבל יותר מחודשיים בחשבון של דצמבר.[אני מניחה שגם על זה יש תעוד].בנוסף הם נתנו לי לחכות יותר מ20 דקות על הקו על חשבוני כמובן.
כספי סוג הנזק :
להחזיר את כל התשלומים החודשיים ו\או להעביר לידי את פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה שקיימנו עם הלקוחה נפתר הנושא לשביעות רצון כל הצדדים. אנו מתנצלים בפני הלקוחה על כל חוסר נוחות שנגרם לה בעת התקשרותה עמנו ומקווים לראותה שוב בין לקוחותינו בעתיד. תגובה:
שיחה עם הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה