|
|
|
|
|
|
קניות דרך החברה< |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
האזדרכת 3 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי דרך פרסומות האתר שנשלחות אלי לאימייל מערכת טלפוןשל GE
למרות ששלחתי מספר מיילים לא נעניתי למרות שתאריך ההזמנה הוא 25/9/05
האם זה בכלל יגיע?מדוע לא רואים עצמם מחויבים להתנצל על העיכוב?קיבלתי מהם מייל אחד ונשאלתי אם הטלפון הגיע ,עניתי -לא-ועדיין לא שלחו לי.
איך מטפלים בהם?
בתודה מראש
וילי
|
כספי |
סוג הנזק : |
להזהיר אחרים לא לרכוש כלום מחנויות מקוונות שלא מכב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
015 אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
לצערנו, חל עיכוב בהגעת המוצר שהזמין הלקוח אל הספק. לאחר התערבותנו, קיבל הלקוח את המוצר לביתו ביום 30/10/05. אנו מתנצלים בפני מר רוזנצווייג על העיכוב ומקווים כי יוכל להמשיך וליהנות משירותינו בעתיד |
תגובה: |
אספקת המוצר |
פתרון: |
|
|
|