פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות דרך החברה< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
האזדרכת 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי דרך פרסומות האתר שנשלחות אלי לאימייל מערכת טלפוןשל GE
למרות ששלחתי מספר מיילים לא נעניתי למרות שתאריך ההזמנה הוא 25/9/05
האם זה בכלל יגיע?מדוע לא רואים עצמם מחויבים להתנצל על העיכוב?קיבלתי מהם מייל אחד ונשאלתי אם הטלפון הגיע ,עניתי -לא-ועדיין לא שלחו לי.
איך מטפלים בהם?
בתודה מראש
וילי
כספי סוג הנזק :
להזהיר אחרים לא לרכוש כלום מחנויות מקוונות שלא מכב פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לצערנו, חל עיכוב בהגעת המוצר שהזמין הלקוח אל הספק. לאחר התערבותנו, קיבל הלקוח את המוצר לביתו ביום 30/10/05. אנו מתנצלים בפני מר רוזנצווייג על העיכוב ומקווים כי יוכל להמשיך וליהנות משירותינו בעתיד תגובה:
אספקת המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה