פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שילמתי הרבה יותר ממה שצריך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה היה אומנם די ממזמן אבל דברים בסיגנון עדיין קורים.
אני התחברתי לאינטרנט המהיר כשהוא רק יצא ואז, רק לספק עלה 300 ש"ח לחודש. הזמן עבר והמחירים ירדו אבל אף אחד לא עידכן אותי, כולם שילמו 150 ש"ח ואני עוד שילמתי 300, ועוד מה שאפילו עוד יותר מרגיז זה שכמה חודשים לפני שהבנתי והתנתקתי מהם דיברתי עם שירות הלקוחות וגם אמרתי, כד"א אגב שאני משלם 300 ש"ח בחודש ואפילו אז אף אחד לא חשב להגיד לי שאני משלם יותר מדי, אחרי שהבנתי שאני משלם הרבה פניתי אליהם ואלה לא הסכימו להחזיר לי אגורה אחת, הם רק הסכימו לעשות לי הנחה מאוד קטנה בחבילה הבאה שאחתום עליה, כן בטח!.
כספי סוג הנזק :
החזרה של כל הכסף שהפסדתי. פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברתנו הציעה במהלך השנים האחרונות עשרות מסלולי גלישה שונים אשר נועדו לתת מענה לכל לקוח בהתאם לצרכיו. כחברה הפועלת בעידן טכנולוגי זה אנו מתאימים את עצמנו חדשות לבקרים לתנאי השוק ויוצאים במבצעים חדשים באופן מתמיד (מבצעים אלו מפורסמים באופן נרחב וגלוי בכלי התקשורת, באתרי האינטרנט השונים וכמובן באתר הבית שלנו). אין באפשרותנו לצור קשר אישי עם כל אחד מלקוחותינו בכל פעם שיוצא מבצע חדש או מסלול גלישה חדש ולשאול אותו האם ברצונו לעבור למסלול זה ולכן עיקר המבצעים מפורסמים פומבית.
המסלול בו בחר מר כהן לא היה כרוך בהתחייבות לחברתנו ועל כן היה באפשרותו לפנות אלינו בכל עת במידה ורצה לשנות את מסלול גלישתו בהתאם למגוון המסלולים המפורסמים על ידינו באופן שוטף.
מאחר ומיום הצטרפותו למסלול גלישה זה לא יצר מר כהן קשר עם חברתנו בבקשה לשנות את מסלול הגלישה שלו, אין באפשרותנו להיענות לבקשתו.
תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה