פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה של כסף מעבר להסכם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במשך שלושה חודשים אינטרנט זהב גבתה ממני כמעט 60 ש"ח כשבהסכם שלנו אני מחוייבת על 40 ש"ח בערך.
יצרתי איתם קשר אחרי שקיבלתי את החשבונית והם אמרו שההתחייבות שלי כלפיהם נגמרה ולכן הם גבו ממני את המחיר הזה, אני אמרתי להם שמבחינתי אין לי רצון להפסיק את השרות ואם אתם רוצים אותי כלקוחה מתפקידכם לעדכן אותי שנגמר לי המנוי ולא לקחת מחשבוני יותר כסף ממה שהרשתי לכם הם כמובן אמרו שזו זכותם החוקית אז ביקשתי לבטל את המנוי אז הנציג אמר לי להמתין ואח"כ חזר עם הבשורה שמעכשיו זה ישאר כמו שסיכמנו בהתחלה ולא הסכמתי כי רציתי החזר כספי כמובן שהנציג ביקש ממני להמתין וחזר עם הבשורה שכל כספי יוחזר שמחתי ונפרדנו.
אחרי חודש אני בודקת זיכוי ואין שאלתי למה אמרו שרק בחשבונית הבאה יחזירו לי ולא את הכל
ביקשתי חזרה אתצ כל הכסף עד בהאגורה האחרונה שנלקחה ממני ללא רשותי והם סרבו, הסכימו להחזיר רק חודשיים מתוך השלושה
מקווה שסיפור זה יופנה לכל הגורמים
כספי סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חשוב להסביר, כי חברתנו הציעה במהלך השנים האחרונות עשרות מסלולי גלישה שונים אשר נועדו לתת מענה לכל לקוח בהתאם לצרכיו. כחברה הפועלת בעידן טכנולוגי זה אנו מתאימים את עצמנו חדשות לבקרים לתנאי השוק ויוצאים במבצעים חדשים באופן מתמיד (מבצעים אלו מפורסמים באופן נרחב וגלוי בכלי התקשורת, באתרי האינטרנט השונים וכמובן באתר הבית שלנו). אין באפשרותנו לצור קשר אישי עם כל אחד מלקוחותינו בכל פעם שיוצא מבצע חדש או מסלול גלישה חדש ולשאול אותו האם ברצונו לעבור למסלול זה ולכן עיקר המבצעים מפורסמים פומבית.
בתום ההתחייבות הכרוכה במסלול בו בחרה גב' שלום היה באפשרותה לפנות אלינו במידה ורצתה לשנות את מסלול גלישתה בהתאם למגוון המסלולים המפורסמים על ידינו באופן שוטף, כפי שאכן עשתה לאחרונה.
בעקבות פנייתה יצרנו קשר טלפוני עם גב' שלום והנושא נפתר לשביעות רצון כל הצדדים
תגובה:
שיחה עם הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה