פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירוף לתכנית אינטרנט שלא בהסכמה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏יוני ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בן גוריון 31 נס ציונה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל צורף חמי שלא בידיעתו וללא הסכמתו לשתי תכניות בתשלום שסיפקה ספקית האינטרנט הנ"ל: תכנית "מפה" ותכנית בישול של רות סירקיס. מעבר לעובדה שאין לו כל עניין בבישול או בטיולים או ניווט (הוא מתקרב לשמונים) אין הוא שולט דיו בעברית על מנת לקרוא ולהבין את הכתוב באתרים אלה. כמובן שהוא חוייב לשלם את דמי החבר, כמתחייב מהתכניות משך שנה תמימה. הדבר התאפשר משום שהחברה לא שלחה כל פירוט חשבון באמצעות הדאר או האינטרנט - כמתבקש, ומאחר והתשלומים נגבו באמצעות הוראת קבע בבנק (לא התעמק בהחשבון של הבנק) פנייתו לחברה והצהרתו בדבר טעותם שלא לדבר חוסר יושר מצידם לא הועילו. הם טוענים כי בידם שיחה מוקלטת בעניין. חמי משוכנע (עד כי הציע להבדק במכונת אמת) כי מעולם לא הזמין את השרותים הנ"ל. הדבר היחיד שיכול לעלות על הדעת היא הטעיה מכוונת מצד נציג המכירות של החברה במידה ויש עיקבות להסכמה שבעל פה כזה.
מעבר לכך נראה לי כי ההגינות מחייבת -את החברה מספקת השרותים - לשלוח לצרכן השירות דף ובו פירוט התוספות שנתווספו לחוזה /הסכם המקורי, דבר שלא נעשה ע"י אינטרנט זהב. אשמח לקבל את תגובתכם בנדון
תודה ירון בר נור
בשם יצחק סליטרניק
עגמת נפש+ סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונת הלקוח החלה להיות מטופלת על ידי החברה עוד בטרם פנייתכם. אנו מצויים בדין ודברים עם הלקוח ועם חתנו במטרה לפתור את הסוגיה לשביעות רצון כל הצדדים תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה