פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תהליך הזמנת אינטרנט ארוך במיוחד נושא התלונה:
סופרין עודד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי עודד סופרין ואני הזמנתי את החבילה המשולבת של אינטרנט זהב ביום רביעי, 8.3
נאמר לי ע"י נציג השרות כי הפרטים יועברו לבזק עוד באותו יום והם מטפלים בבקשה בזמן שלא יעלה על 48 שעות.

ביום שישי, ה17.3, שבוע ויומיים לאחר הזמנת הקו עדיין לא היה מחובר השרות
להלן פרוט הטלפונים שנעשו :
תמיכת בזק - אין הזמנה במערכת, יש לבדוק עם ספק האינטרנט (זהב) או עם 199.
אינטרנט זהב - נפתחה ההזמנה ונשלחה לבזק, הבעיה כנראה ב-199.
תמיכת בזק - 199 סגור, חזור ובדוק ביום ראשון.

יום ראשון, 19.3 :
(מכאן ואילך השיחות עם בזק נעשו דרך 199)
בזק - אין הזמנה במערכת, הבעיה באינטרנט זהב, הנציגה חיברה בועידה את אינטרנט זהב.
בועידה הסתבר כי הבעיה היא השליחה מצד זהב, נציג זהב אמר שהקו יחובר עוד 4 ימי עסקים.
לאחר שהבעתי את תדהמתי וגם נציגת בזק טענה שיש רק לשלוח מייל נציג בזק ביקש כי אשאר איתו על הקו אך השיחה התנתקה.

שמתי פעמי שוב לשרות לקוחות של זהב (יש לציין כי בכל שלב הייתי צריך לחכות את זמן ההמתנה ומוזיקת ההמתנה כבר נצרבה בעומקי מוחי)
נציגת זהב (לאחר ברור)- עלינו מול בזק, יש בעיית העתקת קו, החלטת להתקין על קו אחד, שינית את דעתך, לא ניתן לקבל את החבילה על העתקת קו.
לאחר מספר פעמים שהסברתי לה שאין לי מושג על מה היא מדברת ולא היה שום שינוי דעה (וקבלת תגובות כגון "אדוני, אז אני מסבירה לך שוב") התיאשתי ושוב

פניתי לבזק רק כדי לגלות (לא מפתיע) כי אין להם מושג על מה מדובר, אין על קו זה שום העתקת קו ולא היה שום חילופי דברים כגון אלו עם בזק.

שוב פניתי לזהב (בפעם הרביעית!) - הבעיה אצלינו , אין לנו מושג זה מצריך ברור מול בזק, נחזור אליך תוך 24 שעות.

כאשר התקשרתי באחרי הצהריים המאוחרים של אוטו יום, גיליתי שההזמנה נפתחה סוף כל סוף, והעניין בידיים של בזק. עברו כ-5 שעות מאז הפתיחה ואין לציין שאף נציג של אינטרנט זהב לא חזר אלי להשקיט את הרוחות.

אני לא יודע אם אלו הדלתות בהן אמורים להתדפק על מנת להגיש תלונות,
אך לפי דעתי ראוי כי תתנו את הדין לתהליך שעובר לקוח אינטרנט חדש (אני לא רוצה לחשוב מה יהיה אם יהיו בעיות בהמשך בצל החוזה החתום) וכמות הזמן שנאלצתי להשקיע לתהליך פשוט יחסית, והאם אין פה מקום לפיצוי כלשהו.

כמו כן הייתי מעוניין לוודא שבקשר לתשלום לא אחוייב מתהליך ההזמנה הראשוני (שהוא ה9.3).

בתודה מראש,
עודד סופרין
טרטורים מיותרים סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר סופרין טופלה בשיחה טלפונית עמו. אנו מתנצלים בפני מר סופרין על המקרה, וברצוננו לציין כי מקרה זה אינו משקף את רמת השירות הניתנת ללקוחותינו הרבים. תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה