פרטי התלונה

תלונות סינמטק שדרות

תלונות סינמטקים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הלימה בין פסום בסינמטק שדרות לבין בצוע / אובדן כרטיס מנוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נאמר לי כי אני יכולה לקבל הנחה בשל היותי מנויה במפעל הפיס. אך זו שנה שניה שאיני מקבלת כי חסר לי מכתב מסוים מכם, לטענת הנהלת הסינמטק בשדרות. אז: 1. שלחו אלי מכתב זה. 2. מדוע כרטיס המנוי אינו מספק? 3. אני מנסה כשנה להתקשר אליכם ואין בשום מקום מס' טלפון לבירורים. מדוע אינכם מפרסמים באתר?
לחתשובתכם אודה
סימונה סער רוסק
ת.ז. 10870822
קבוץ גבים 79165
בעודי מחפשת את כרטיס המנוי שלי כדי לכתב את מספרו, אני רואה כי הוא אבד לי. איך מקבלים חדש? אני כותבת זאת כי איני יודעת לאן לפנות
תודה על תשומת לבכם
סימונה
כספי סוג הנזק :

סינמטק שדרות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה