פרטי התלונה

תלונות מופעים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שקיפות ויושרה נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הכפר הירוק רמת השרון כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי כרטיסים למופע הקרקס דרך אתר baligam באתר היה כתוב באופן מפורש כי המקומות לא מסומנים והישיבה לפי סדר הגעה ציטוט: "המקומות אינם מסומנים, הישיבה לפי סדר הגעה. הכרטיסים יחולקו בקופות המקום ביום המופע, לא ניתן לבחור מראש את המיקום באולם. " הגענו במיוחד שעה לפני ההופעה. כאשר נכנסנו לאולם והתישבנו במקומות טובים, נאמר לנו לפנות את המקומות ולשבת על כיסאות שהוסיפו בצידי האולם, מקומות גרועים ביותר !!! חבל שמידע זה הוסתר מפנינו ולא נאמר לנו כי יש כאלה שקנו כרטיסים ממקומות אחרים ואף זולים יותר שלהם יש מקומות מסומנים במרכז האולם ואילו לכרטיסים שלנו גם היו מקומות מסומנים רק שהם לא פורסמו מכוון שהיו כה גרועים.
חבל שקרקס פלורנטין לא שומר על החוק המחייב שקיפות!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי. להבא אנא היו ישרים. פתרון נדרש :

מופעים שירות לקוחות

, תגובה:
ירון - מנהל שם ותפקיד:
אנו לא מכירים את קרקס פלורנטין ומעולם לא עבדנו איתם. אנו לא עוסקים בהפצת או מכירת כרטיסים לשום מופע . אנו רק מארגנים כנסים ואירועים לחברות וארגונים.
זו לא פעם ראשונה שאנו מקבלים תלונה שלא קשורה אלינו בדבר.
אולי הגיע הזמן שנברר למה ה קורה , לא
תודה, ירון 054-8805555
תגובה:
בידיכם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה