פרטי התלונה

תלונות מופעים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי על איחור למופע DISNEY ON ICE נושא התלונה:
נוש דרור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קופות ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כרטיסים לאירוע הוזמנו דרך אתר בהצדעה בתאריך 15.8.13.
מס' הזמנה / קבלה 20-548543-6917075.
שעת המופע נקבעה ל-10:30 בתאריך 25.9.13.

אנו גרים בקיבוץ געתון, מרחק שעה וחצי בתנועה סבירה.
למרות זאת יצאנו בשעה 7:45 מתוך מודעות ללחץ התחבורתי של אירועים בסדר גודל כזה.

לא ידענו שבאותו יום נקבע מרתון אופנים בת"א, שבעטיו ייחסמו כל צירי התנועה, שכן לא היינו קובעים ליום זה.
הסתובבנו שעה וחצי בת"א ממחסום למחסום, ולבסוף הגענו למופע, באיחור של חמישים דקות ישירות להפסקה, ובעצם הפסדנו 3/4 מופע!

אנו מבקשים פיצוי לילדינו המאוכזבים שהפסידו את המופע ותמורה לעלות הכרטיסים הגבוהה (500 ש"ח).

תיעוד הזמנה, כרטיס חנייה וכרטיסי מופע (חדשים ולא תלושים) נמצאים ברשותי.
עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
החזר עלות הכרטיסים / או פיצוי באירוע בסדר גודל דומה פתרון נדרש :

מופעים שירות לקוחות

, תגובה:
אמיר שם ותפקיד:
שלום רב,

קראנו את התלונה.
יש כאן טעות או בלבול . אין לנו כל קשר למופע המדובר.
יש חברה עם שם דומה. כמדומני "מופעים בע"מ " בעוד אנו נקראים MOFAIM

MOFAIM שלנו הוא שם המותג ולא שם החברה ואנו עוסקים בשווק של אמני בידור לאירועים סגורים –אירועי חברות ומן הסתם לא עוסקים כלל במופעים פתוחים – כלומר במכירת כרטיסים לציבור.

מצאתי דף פייסבוק של "מופעים בע"מ httpswww.facebook.commofaimbaamfrefts


בהצלחה,

אמיר
תגובה:
רצוי לפנות למען הנכון. זה שהופיע בפרסומים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה