|
|
|
|
|
|
אי פיצוי כנגד הבטחה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מנהל האולם הבטיח החזר כספי מלא על כרטיסים שעלו מראש 120 ש״ח כל אחד עקב שיפוצים בכבישים שחסמו את הדרך לאישה בהיריון וכל זאת לאחר שמכרו כרטיסים בקופה ב50 ש״ח !! גלית מנהלת הקופות הבטיחה שמנהל האולם ״יחטוף על הראש״ אך אין מה לעשות
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סוזן דלל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|