פרטי התלונה

תלונות הקאמרי

תלונות תיאטרונים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשה לביטול כן חיוב אוטומטי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.8 נכנסתי לאתר גרופון לחפש כרטיסים למופעים. נתקלתי שם במופע קזבלן שאמור להתקיים ביום 8.8 . ברגע שלחצתי על פרטים חויבתי אוטומטית מבלי שנדרש שום אישור לעסקה.
נסיונותי החוזרים ונשנים לבטל את העסקה עלו בתוהו. שלחתי מיילים וב12.8 נעניתי שהנושא יבדק ויחזרו אלי תוך יומיים. עד כה איש לא חזר אלי.
בנוסף ניסיתי לבטל את העסקה טלפונית ולאחר שהחזיקו אותי על הקו למעלה מחצי שעה איש לא ענה.
אני רואה בחומרה רבה נסיון להטעיה והונאה.
ודורשת טיפול מיידי בבעיה .
בזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי על השירות הלקוי ועל הנזק שנגרם פתרון נדרש :

הקאמרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה