דוברת התיאטרון הקאמרי |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הנדון: תגובת התיאטרון הקאמרי לתלונה מספר 2385
|
תגובה: |
לצערנו לאור תקלה באתרכם לא ניתן לשלוח את תגובתנו ישירות לקישורית המופיעה במכתבכם, להלן תגובתנו. אודה לכם אם תעבירו אותה לגורם המוסמך באתר.
1. מרגע שנודע על הכוונה להעלות את הפקת המחזמר "המפיקים" כל מנויי התיאטרון יודעו על הצורך להוסיף תוספת תשלום בגין כרטיסים להפקה זו.
2. הדבר בא לידי ביטוי הן בעל פה, הן במכתב שנשלח למנויים והן בפרסומים שונים של התיאטרון לרבות התוכנייה הדו חודשית, הנשלחת למנויים באופן קבוע.
3. אם מסיבה כלשהי מר בנסקי חש כי הדבר לא הובא לידיעתו, אנו מתנצלים, ברם התיאטרון לא עשה דבר במודע על מנת להטעות את המנוי.
4. לפיכך, לצערנו, אין באפשרותנו לסטות מהמדיניות הנהוגה לגבי כלל המנויים, דבר אשר יהיה בלתי הוגן כלפי שאר קהל המנויים של התיטארון.
5. במידה שמר בנסקי אינו מעוניין להמשיך ולהימנות עם קהל מנויינו, אנו נבטל את המנוי שלו לאלתר ונזכה אותו בגין החלק היחסי של המנוי אותו לא ניצל.
6. אנו מתנצלים שוב על אי ההבנה ואנו מקווים לראות את מר בנסקי בקרב באי התיאטרון בעתיד.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|