פרטי התלונה

תלונות הקאמרי

תלונות תיאטרונים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה לטלפון< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז האומנויות, רחוב שאול המלך תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
זה מספר שבועות שאני מנסה להתקשר לקופת התאטרון, בכל מיני שעות במשך היום, ואין אפשרות לקבל מענה קולי כדי להזמין כרטיסים. כל יום מציפים אותי בטלפון בהצעות לרכוש מנוי לתאטרון, וכשאני מספרת לכל המטילפנים שאין טעם לרכוש מנוי כי גם בלי מנוי אני לא מצליחה להזמין לי כרטיס להצגה, זה כבר לא מענינם. נסו להתקשר לקופה . זה בלתימ אפשרי! כנראה התאטרון הוא רק לועדי עובדים
עלבון סוג הנזק :
יותר קוי טלפון ויותר עובדים פתרון נדרש :

הקאמרי שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת המנויים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התלונה התקבלה בתיאטרון וטופלה בהקדם ,ולשביעות רצונה של המתלוננת.

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה