פרטי התלונה

תלונות הקאמרי

תלונות תיאטרונים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה טלפוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

ברשותי מנוי לתאטרון הקאמרי. ביום שבת 2/10 היו לי זוג כרטיסים להצגה "משרתם של שני האדונים". בשל עניין מסויים נבצר ממני להגיע להצגה ועל כן רציתי לבטל את ההזמנה.
ניסיתי להשיג נציג שירות טלפוני על מנת לבטל את ההזמנה גם במוצאי חג סוכות (יום חמישי בערב 30/09) וגם ביום שישי בבוקר (01/09). התקשרתי מס פעמים וחיכיתי עד 20 דקות בכל פעם אך ללא מענה...

בסופו של דבר ביום שישי בשעה 14:00 בצהריים שלחתי מייל לשירות הלקוחות בבקשה לבטל את הכרטיסים.

בסופו של דבר חזרו אליי מהתאטרון ביום שני ואמרו לי שהם לא יכולים לבטל את הכרטיסים אבל הם מוכנים ברב טובם לתת לי זוג כרטיסים על בסיס מקום פנוי (כלומר אני צריך בבוקר ההצגה להתקשר ולנסות להשיג מקום פנוי... שזה לא פשוט בכלל במרבית ההצגות...) כמו כן הם טענו שהייתי צריך לחכות "יותר" זמן על הקו...
הנציגה שדיברה איתי הפגינה חוסר רצון להתגמש וההרגשה היתה שאין ממש עם מי לדבר.

לדעתי מדובר כאן בשירות לוקה בחסר מבחינת תאטרון שמחשיב עצמו לתאטרון המוביל בארץ. אני כבר לא אחדש שם מנוי זה בטוח...
עוגמת נפש סוג הנזק :

הקאמרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה