פרטי התלונה

תלונות הקאמרי

תלונות תיאטרונים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה עוגמת נפש< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש צפיתי ההצגה בתאטרון החדש והמהודר[לכאורה],ואני רואה חובה למחות על התנאים הפיסיים שמספקת הנהלת התאטרון לצופיה.
האולמות מסומנים באופן הגרוע והמטעה ביותר שניתן להעלות על הדעת, ממש כאלו המשלט חמד לצון. בשל כך נאלצים הצופים לרוץ מקומה לקומה ולאורכה ממהרים לדייק לתחילת הארוע,נאלצים להעזר בסדרנים המותשים שכולם שואלים אותם אותה שאלה בטווח אותן דקות וכן,נמאס להם לענות.

לבסוף כשהגעת לחלק המתאים באולם,הנך נתקל בשורת מושבים ארוכה מאד,ללא מעברים, בצפיפות מירבית,וכדי להגיע לכסא המיוחל,אתה נאלץ להקים את כל היושבים ולהצמד אליהם בדרך ברמה לא נעימה ולא סבירה.

למרבה העלבון האולם לא מחומם,נהפוך הוא מזרימים קר המכונה איוורור עז במהלך ההצגה.

מתסכל,משפיל,הקמתם מקום לא נעים לא מזמין,לא ידידותי למשתמש.

נצפה בהצגות באולמות אחרים.
עלבון סוג הנזק :

הקאמרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה