פרטי התלונה

תלונות הקאמרי

תלונות תיאטרונים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום מוטעה לגבי אי נוכחות בהצגה ואי כיבוד כרטיסים נושא התלונה:
כהן רות שם/כינוי:
‏שבת ‏31 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי בהצגת "כולם היו בני" בתאריך הנ"ל בשעה 1830 וקיבלתי הודעה כי לא הופעתי להצגה באותו תאריך בשעה 2130 ולכן 4 כרטיסים מתוך המנוי שלי הינם כרטיסים על תנאי, דהיינו: על בסיס מקום פנוי.
במחלקת הטלמקרטינג הודו בטעות והנה בבואי להזמין כרטיסים ל"ריצארד השלישי" הודיעוני כי לא אוכל להזמין כרטיסים להצגה זו כיוון שהכרטיסים שלי הינם על בסיס מקום פנוי ואין אפשרות לנצלם להצגה זו.
כתבתי למנכ"ל הקאמרי מכתב רשום ב-22 אוגוסט ועד היום טרם קיבלתי כל תגובה.
וגם נזק כספי סוג הנזק :
לאפשר לי לקבל כרטיסים להצגה המבוקשת בצירוף התנצלות ופיצוי כלשהו פתרון נדרש :

הקאמרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה