פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר תאץ׳ של תמי 4 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני לקומה של תמי 4 כבר כשמונה שנים , אף פעם לא היו תלונות , השירות של תמי 4 מאוד מהיר , אדיב,יעיל אבל עד שמלפני ששבעה חודשים החלטתי להחליף את המכשיר של תמי 4 מישן לחדש של תאץ׳, באו התקנו ונתנו פער של 14 יום שנחליט אם אנו מרוצים ממנו אבל לא ניתן להחליט בפרק זמן קצר על המכשיר כמה חודשים המכשיר עבר טוב ועכשיו כל שלוש שבועות ״נדפק ״למשל: המים לא יוצאים , או מים יורדים חיים או קרים בלי לעצור , או שלא מגיב למקשים ועוד התלוננתי באו החלפו ישירות את על החלק המיחשוב אבל התקלה חזרה שוב פניתי ואמרתי תחליפו יש לי אורחים תינוק בבית המכשיר משתגע אבל נאמר לי מצטערים לא נחתן כשהטכנאי יגיע תציפי בעייה והוא יעלה את הבעיה עם ראש צוות וכך יחליטו אבל כנראה שאין מצב להחלפות .
אבל אמרתי לכם סליחה אני לקוחה נאמנה שלכם אפילו את המכשיר שלי הישן לא מכרתי העברתי להורים הם יהיו הלקוחו כל המשפחה הגדולה שלי הם הלקוחות ... אבל היתה אותה תשובה ולא רק זה גם לטכנאי אני עכשיו מחכה כבר שבועיים
מאוד מאוד מאוכזבת המשפחה והילדים מאוד כועסים עלי שהחלפתי את המכשיר הישן לחדש פשוט נורא .
כספי סוג הנזק :
החלפה למכשיר הישן פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה