פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הוריי בני 90+ .חיים לבד מחזיקים במכשיר תמי 4 מזה כ- 8 שנים.
תקלות חוזרות ונישנות, הזמנת טכנאים ללא הועיל. ב-10 פבר' 14 הוזמן טכנאי, התייצב ב-13 לחודש. לא עשה דבר והלך. אני התקשרתי באותו יום לבדוק למה המכשיר לא טופל הבטיחו לבדוק ולחזור, לא חזרו, הבוקר התקשרתי שוב, שוב הבטיחו לחזור ושוב לא חזרו, התקשרתי בשנית ואמרו ששלחו בדואר פילטרים כי לטכנאי לא היו פילטרים ב-13 בחודש. אמרתי שהפילטרים בדואר יגיעו רק בעוד 10 ימים. לא ניתן לדבר עם מנהל, אין התיחסות. שהזקנים ימתינו ללא מים. גביה חודשית בגין שרותי אחזקה נמשכים ללא עוררין.
רפואי, בגלל שטית מי ברז סוג הנזק :
שיגור מיידי ללא דיחוי של טכנאי ע"מ לתקן את המכשיר. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה