שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 27 מרץ 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכשיר תמי 4 שברשותי נזל. פניתי לשירות לקוחות ונדרשתי לנתק את המכשיר ולחכות 3 ימים לטכנאי. לאחר 3 ימים הגיע טכנאי, החליף פריט כלשהו במכשיר, הסביר שהמכשיר צריך להתייבש והלך. לאחר כ - 4 שעות, כאשר הנזילה לא פסקה ואף גברה, התקשרנו אליו ונתקלנו במענה שזה ייפסק מעצמו. לאחר 24 שעות כאשר ספגנו באמצעות סמרטוטים כמעט דלי מים מהשיש עליו מוצב המכשיר, פנינו לשירות לקוחות ולאחר שעברנו מסלול מכשולים הגענו לפקידות אשר אינן מסוגלות לפעול לטיפול מידי בבעיה, אין להן האפשרות להפנות למנהל מעליהן והמלצתן היחידה: נתק את המכשיר וחכה מספר ימים עד שטכנאי (אחר?) יתפנה לשרת אתכם.
זהו שירות על הפנים!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול נכון בבעיה. קבלת אחריות ע"י החברה וטיפול מידי לפתרון בעיה ובאופן מקצועי! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|