|
|
|
|
|
|
עומת נפש שרות משפיל |
נושא התלונה: |
יום שני 12 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנה טלפונית של בבל בר בהמלצת נציגה לוותר על התקנה ולאסוף עצמאית הכול מוקלט בשיחה המכשיר חובר בפשטות כי היתה לי תשתית של בר קיים מיד הופיע תקלה03 בשיחה עם השרות הם מתחייבים למענה תוך 48שעות אמרולי אין תכנאי רק ביום שני הבא כלומר ב18לחודש חוצפה נסעתי עם המכשיר לחברה והנחתי להם אותו בפרצוף
|
שרות זבל |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי עבור נסיעות ואפילו מכשיר על חשבונם כי מכרתי את הישן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|